روش های ارسال:
1- ارسال با سرویس های اداره پست
2- شرایط ارسال رایگان به تمام مناطق کشور
***
1- سرویس های اداره پست:
فروشگاه آنلاین هامون به سامانه اداره پست کشوری مرتبط است و هزینه ارسال سفارش در زمان تکمیل سبد خرید طبق تعرفه های اداره پست محاسبه و به کاربر نمایش داده می شود. سفارش هایی که تا ساعت 12 ثبت گردد، همان روز بررسی، بسته بندی و تحویل اداره پست خواهد شد. سفارش های ثبت شده بعد از ساعت 12 یک روز بعد به اداره پست تحویل خواهد شد. همچنین هزینه ارسال تمام سفارش های با مبلغ بیش از 1/000/000 تومان (یک میلیون تومان) با هر روش پست که کاربر انتخاب نموده است، به تمام نقاط کشور رایگان خواهد بود.
هزینه ارسال هر کالا با توجه به نوع گروه محصول، حجم و وزن آن متفاوت است و هزینه نهایی ارسال پس از انتخاب نوع ارسال (سفارشی یا پیشتاز) نمایش داده می شود. همچنین 0.5 درصد به عنوان هزینه بسته بندی در تعرفه های نمایش داده شده اداره پست محاسبه می گردد.
  • پست پیشتاز:
این سرویس سریع ترین سرویس پستی کشور می باشد که عملیات پستی آن از لحظه قبول تا توزیع در داخل و خارج کشور در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شود در حال حاضر حداکثر زمان تحویل یک مرسوله درون شهری به گیرنده 24 ساعت و برای شهرستانها 24 تا 48 ساعت است و هزینه آن نسبت به پست سفارشی بیشتر است.
***
2- شرایط ارسال رایگان به تمام مناطق کشور:
 هزینه ارسال تمام سفارش های با مبلغ بیش از 1/000/000 تومان (یک میلیون تومان) به تمام نقاط کشور رایگان خواهد بود.
***
“نکات مهم در هنگام تحویل سفارش و شرایط مرجوع نمودن کالا”
1- مشتریان محترم می بایست در هنگام تحویل گرفتن سفارش از مامور اداره پست، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی بسته بندی و کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد)
توجه گردد پس از تحویل ظاهری کالا، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.
2- در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست، مشتریان محترم می بایست در حضور مامور پستی و قبل از امضای رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردند و در صورتی که کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به خدمات مشتریان فروشگاه هامون اطلاع دهند. در این موارد چنانچه تحویل گیرنده بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی (به منزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضا نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا علیرغم اینکه کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده، به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.
3- در زمان تحویل کالا توسط پیک یا مامور پست، اگر کالای ارسال شده از نظر فنی ایراد داشته باشد طبق قوانین فروشگاه، مشتری با هماهنگی قبلی با واحد پشتیبانی مشتریان، تا 7 روز مهلت تعویض کالا و مرجوع کالا را خواهد داشت . در صورت ارسال با پست، لطفا نوع سرویس را سفارشی و پس کرایه انتخاب نمایید.
4- امکان تعویض یا مرجوع کالا در صورتی که کالا مورد استفاده قرار نگیرد و آسیبی به آن وارد نشده باشد با هماهنگی واحد پشتیبانی تا 7 روز پس از تحویل کالا برای مشتریان محفوظ و قابل انجام است. در این صورت هزینه ارسال کالا به فروشگاه با مشتری خواهد بود.