فروشگاه هامون تمام تلاش خود را در جهت تحویل سفارشات مشتریان عزیز به صورت سالم دارد تا حداکثر رضایت آنان را جلب نماید. اما در هر حال ممکن است در هر یک از مراحل ثبت سفارش، بسته بندی تا تحویل به مشتریان، اشتباهی در تحویل کالا به وجود آید. از این رو هامون با وضع قوانینی عادلانه اقدام به حفظ حقوق مشتری نموده است که جهت اطلاع خریدار به شرح ذیل اعلام می گردد:

1- چنانچه پس از دریافت کالا، مشتری هرگونه ایراد یا مغایرتی نسبت به محصول سفارش داده شده ملاحظه نمود، موضوع می بایست طی 24 ساعت به صورت تلفنی به واحد خدمات پس از فروش هامون اطلاع داده شود.

2- جهت عودت کالا، ضروری است بسته بندی اصلی محصول نگهداری شود. بنابراین لطفا از دور انداختن آن خودداری نمایید. همچنین اگر ایراد یا مغایرت در کالا، بدون استفاده از آن قابل تشخیص است (مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه)، می بایست کالا در شرایط اولیه خود حفظ شود و از آن استفاده نشود.

3- می بایست از برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته بندی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن پرهیز شود. در غیر این صورت امکان مرجوعی کالا وجود نخواهد داشت.

4- عکس محصولات در سایت هامون، جهت آشنایی کاربر با کالا است و از آنجا که ممکن است در پاره ای از جزییات (مثل رنگ یا طرح بسته بندی محصول) با کالای اصلی تفاوت هایی جزئی داشته باشد، به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت نمود. ملاک وجود مغایرت در کالا، مشخصات فنی درج شده در سایت با مشخصات فنی کالای دریافتی است.

5- برگشت از فروش، شامل اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست مشتری از کالا ایجاد شود را نمی‏‏‌شود. (مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، استفاده از محصول، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهٔ متفاوت با توصیه سازنده کالا)

6- اگر امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود داشته باشد، رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی انجام می شود که کالا از حالت اصلی یا بسته‌بندی اولیه خود خارج نشده باشد.

7- پس از تایید واحد پشتیبانی جهت مرجوع نمودن کالا، برای بازگرداندن آن از پست سفارشی و پس کرایه (پرداخت هزینه توسط هامون) استفاده نمایید. هزینه‌ بازگرداندن کالا به غیر از روش پست سفارشی به عهده مشتری خواهد بود.

8- پس از تایید مرجوعی توسط هامون، وجه مشتری طی 2 روز کاری به حساب بانکی وی (شماره حساب، شبا یا کارت) واریز خواهد شد. بدیهی است در صورت عدم تطابق حساب بانکی اعلامی با نام مشتری عودت وجه انجام نخواهد شد و تاخیر ایجاد شده به عهده ی مشتری است.

9- ملاک تشخیص برای وجود ایراد در محصولات، نظر کارشناسان خدمات پس از فروش و قوانین برگشت از فروش هامون می باشد. فروشگاه هامون حداکثر پس از 2 روز کاری بعد از دریافت کالا از مشتری، نتیجه ی بررسی های کارشناسی را به مشتری اعلام خواهد کرد.

10- ویژگی های درج شده برای هر محصول در سایت هامون، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره تخصصی ندارد. خریدار می بایست در صورت تمایل به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص، قبل از خرید کالا اقدام نماید. همچنین هامون مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات درج شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالا می باشد.

11- بر اساس استانداردهای خرید و فروش آنلاین در فضای کسب و کار کشور، هامون متذکر می شود در صورتی که معیوبی کالا اثبات نشود، کلیهٔ هزینه های بازگشت کالا به عهده خریدار محترم خواهد بود.